2010-04-25

Söndag. Dagarna springer iväg!
Förmiddagen spenderade jag framför datorn för att prata på skype. Eftermiddagen var lugn. Jag var otroligt trött. Och jag börjar bli trött på att vara trött hela tiden. Jag läste i alla fall ut min bok. Jag är så stolt över mig själv, för jag brukar inte läsa böcker och denna boken "EMMA Mias dotter" läste jag ut på en vecka.

På kvällen var det dags för avsked/välkomsfest för Malin och Andréa. Det bjöds på snack, mat och efterrätt. Det var massa au pairer, grannar och vänner till familjen.

Just nu känner jag hur glad jag är att jag åkte till USA och får vara med om allt detta. Klart att jag saknar människor där hemma men vi ses ju snart igen. Jag vet att jag inte alltid kommer känna så här men man får försöka tänka positivt hela tiden. Ni som funderar på att åka, gör det. Tänk inte, tveka inte, bara åk!

Jag glömde självklart kameran hemma idag! Men jag ska få lite kort från Andréa senare så då lägger jag upp lite bilder från kvällen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0