2010-04-24

Hej hopp!
Dagen blev inte som planerad. Jag kände mig inte riktigt pigg. Jag hade fått halsbränna, vilket jag aldrig har haft tidigare. Jag fick ta två tabletter sedan åkte jag och shoppade lite så jag glömde bort att jag hade ont. Efter shoppingen kände jag mig bättre och åkte vidare till gymmet en timme.

Jag kände mig lite allmänt deppig för jag ville vara hemma i Alvesta igår och gå på rinkdansen som alla andra. Istället pysslade jag om mig själv lite extra, tog en lång dusch (vilket är som en vanlig dusch för andra) och sedan målade jag mina naglar. Information som jag antar att ni vill veta..

Strax efter åtta åkte jag till Andréa. Vi lagade mat, pasta, köttbullar och brunsås. Efter det gick sweet home alabama på tv, en av mina favoriter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0