2010-04-22

Sammanfattning av dagen

Sofia har varit ledig idag och Sasha har haft halvdag precis som igår. På förmiddagen bakade jag och Sofia kladdkaka. Vissa saker saknade jag i köket men vi gjorde det bästa av situationen. Den smakade ändå helt okej.

På eftermiddagen åkte vi med grannarna och deras barnvakt till en lekpark. Vi lekte och hade picknick. Jag fick träffa en av deras "10" barnvakter. Vi hade perfekt väder, inte för varmt och inte för kallt, alldeles lagom! :) 

På kvällen åkte jag till Andréa för att träffa henne och Johanna, en tjej som kommer från Vetlanda. Jag kände mig som hemma :) Vi åkte och köpte glass och kollade på slutet av Dirty Dancing som gick på tv. Det tog oss ett tag innan vi förstod oss på tvn. Dem är krångliga och när den väl är på finns det 5000 kanaler...!

På vägen hem från Andréa blev jag förbannad på alla människor som inte vet hur man kör bil. Alla använder helljuset och bländade mig.. Ville bara påpeka det. Nu ska jag sova! Känner att jag knappt vet vad jag skriver, så trött är jag.


Vi "bakar"


Picknick med barnen och Lauren

Jag hemma hos Andréa

Kommentarer
Postat av: Johanna

jävlar vilken soffa :P

2010-04-25 @ 18:09:46
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0