2010-04-21

Tiden springer iväg här och imorgon är det 77 dagar till jag får Sverige besök här. Jag vet! Jag ska inte räkna ner.. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

Idag har Sofia varit ledig och Sasha har haft halvdag i skolan, vilket betyder mycket jobb för mig. Så när Sasha kom hem från skolan tog vi på oss våra flippfloppskor, solglasögon, bikini och så drog vi till simhallen. Vi var alla helt slut efter lite mer än en timme. Jag tyckte att barnen hade varit jätte duktiga idag så jag tyckte att dem var värda att få se en film. Det blev Alvin och gänget, en favorit både för mig och barnen.

Kvällen spenderade jag hos Jessica. Denna gången blev det inte massa läskiga historier, men jag var ändå lika rädd för att köra hem i mörkret. Jag tänker att någon ska stå mitt på gatan och sedan tvinga sig in i bilen. Jag lyckas verkligen skrämma upp mig själv, vilket är otroligt onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0