2010-04-20

Jag är trött.. Fick jobba lite längre idag för att min värdmamma är i Washington DC med jobbet. Men det har gått bra ändå. Vi har försökt få ut Sofias lösa tand och vi har även skrivit böcker om kärlek. Jag åkte till gymmet på eftermiddagen och började läsa en bok undertiden jag tränade. Så nu vet jag hur jag ska kunna ta igenom mig alla böcker jag har tagit med mig hit.

Idag fick jag paket från Sverige. Mamma, pappa, Sofie och Simba skickade kaffe till mig. Jag har klagat på kaffet här och äntligen fick jag "riktigt" kaffe :)

Nu kollar jag på 90210, det är riktigt spännande just nu. Ska försöka kolla lite på aftonbladet senare, för jag har ingen koll på vad som händer ute i världen.. vilket jag hör klagomål på! :P

Har fått många frågor om hur gamla barnen är. Sasha fyller 8 år och Sofia fyller 6 år.


Gillar bilden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hej, hej!

Hittade din blogg inne på Cultural Cares sida på Facebook.

Ville bara säga att jag är en blivande aupair som precis hade en telefonintervju med en familj som jag kommer tacka ja till som bor i Downingtown, PA, alltså nära dig!? (väl?)

Blev jätteglad när jag såg din blogg och att du bodde så nära!

Hör gärna av dig!:)

[email protected]



Kram

2010-04-21 @ 16:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0