2010-04-19

Dagen har sett ut som alla andra dagar när jag jobbar och när jag var ledig åkte jag till gymmet. På kvällen pratade jag med Gustav sedan åkte jag till Jessica. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Skönt att få prata ut sig om saknad, problem och annat. Hon har också pojkvän hemma så vi går igenom samma sak. Efter att ha pratat jobbiga saker börjar vi komma in på hemska saker, nästa lite "spökhistorier". Vi blev båda livrädda och det var jobbigt att köra hem ensam i mörkret. Jag körde på den stora vägen hem istället för att behöva köra på en liten väg nära skogen. Jessica fick följa med mig ut till bilen och kolla så att ingen mördare satt i baksätet. När jag kom hem sa Svetlana att jag är säker här hemma, så nu känns det bättre. Ska försöka sova nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0