2010-04-16

En sådan här dag kan man inte annat än att vara glad, 25 grader och sol. På dagen lekte jag med barnen, shoppade och tog mig en promenad. Senare satt jag och Gustav och tittade på vad man kan plugga hemma i Sverige. Jag har lite funderingar men vi får se. Kvällen tillbringade jag med Andrea, det blev mat och film.


Jag har fått frågor om hur det går att vara laktosintolerant i USA och det är inga problem. Det finns mjölk som man kan dricka, glass och allt annat. Jag menar, det är USA. Jag tog med mig tabletter men det ska även finnas att köpa här :)
Jag har också fått frågor om mer bilder, så här kommer lite


Källaren

Ett litet mysrum med piano

Ingång

Kök

Här äter man vid speciella tillfällen som påsk och jul

Familjerum

Barnens rum

Mitt och barnens badrum


Kommentarer
Postat av: Carina o Jörgen

Jätte fina bilder på huset! Vi har ju sett de flesta rummen på "film":-)

2010-04-17 @ 18:02:06
Postat av: Cissi

Du börjar bli en riktig superbloggare ;) olika storlekar på bilderna och allt! Fint hus :D

2010-04-17 @ 18:51:52
Postat av: Pauline

Vad är det ör djur som sitter i soffan?

2010-04-17 @ 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0