2010-04-15

På morgonen åkte jag och Sofia och köpte pärlor och massa annat man kan pyssla med. Så hela förmiddagen och eftermiddagen pärlade vi. Sofia tyckte det var kul och sa att detta kunde vi göra varje dag. Sasha däremot tröttnade efter 10 minuter. Det var lite bråk senare på eftermiddagen och jag kände mig dum när jag var tvungen att skvallra vid matbord. Men det var en hel del grova och hårda ord som användes.

Jag var på gymmet en runda idag också. Känns skönt att få in lite rutiner i vardagen :)


I bilen

Älskar kameran

Sofia gjorde ett halsband

Jag gjorde en Sverigeflagga

Jag testade amerikans lunch

Kommentarer
Postat av: Markus Bohman

Amerikans lunch/ mat, fina saker det, prövat något snabbmatställe än, pröva tacobell, ;D

2010-04-16 @ 05:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0