2010-04-13

Om en månad fyller jag 20!!! Ville bara uppmärksamma om det, så ni inte glömmer bort mig..

Idag har jag inte så mycket att berätta. Barnen har inte lyssnat på mig vilket har gjort mig ledsen och irriterad. På min lediga tid var det tänkt att jag skulle träffa Elin, en tjej som jag träffade i New York. Men det får bli en annan dag när vi har mer tid att umgås. Istället åkte jag och köpte skor, hittade två par. Köpte också en ny box eftersom jag är klar med the hills. Jag väntar på att bland annat dem desperata hemmafruarna och gossip girl ska komma ut.. Så nu fick jag köpa mig en ny serie, det blev 90210. Ska börja kolla ikväll så får vi se vad jag tycker :)


Kommentarer
Postat av: Carina o Jörgen

KLART ATT VI KOMMER IHÅG DIN 20-ÅRSDAG!!!

KRAMAR TILL DIG

2010-04-14 @ 06:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0