2010-04-11

Igår träffade jag Andrea från Sverige. Hon bor också i West Chester, men på andra sidan. Så igår åkte jag bort till henne och vi fikade på Starbucks. Det fick bli vatten för mig eftersom jag glömde mina laktospiller hemma.



På kvällen åkte jag, Eva, Julia och hennes värdfamilj till Philadelphia för att gå på någon tyskfest. Det var kul att se hur det kan se ut när man firar något i Tyskland men 30 minuter hade räckt för mig. Vi åt tyskmat, vilket inte var något att hurra över. Det var dans och tyskmusik. Trevligt men lite långtråkigt. Jag fick se en liten del av Philadelphia, den norra delen, vilket fick mig att må dåligt. Världen är orättvis!

Skulle vara i Washington nu, men det hände något på vägen. Berättar mer senare. Måste gå!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du är på väg och bli en riktig american girl! ;)

2010-04-11 @ 17:13:17
Postat av: jenny

Går det bra att vara laktosintolerant nu när du är i usa?:) Vill åka som au pair nästa år och jag är laktosintolerant och undrar om det är några problem:)

2010-04-17 @ 15:09:22
URL: http://jbysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0