2010-04-11

Var ska jag börja..? Allt har gått fel idag! Tanken var att vi skulle åka till Washington, så blev det inte.

Vid kvart i sju steg jag upp och Eva hämtade upp mig vid kvart i åtta. Vi körde hem till Julia och plockade upp henne och två andra tjejer från Australien. Alla var på toppen humör, vi skulle på roadtrip i USA! Wohoo! Efter att vi har kört i fem minuter måste vi stanna för en av tjejerna börja kräkas i bilen. Tydligen hade tjejerna från Australien varit i Philly igår och festat.. Tjejen fick inte upp bildörren så jag fick gå ut och försöka öppna dörren utifrån. Dörren var barnsäker och gick inte upp. Hon vevade ner rutan och spyde rakt ut. Som tur väl hann jag flytta mig. USCH! Ingen bra start på dagen..

Vi åker i alla fall vidare, för hon kände sig bättre. Efter att vi har kört i kanske tjugo minuter ringer telefonen. Det var Evas värdmamma. Hon sa att hon var väldigt besviken på Eva och att vi inte får åka till Washington. Alla blev chockade, eftersom att Eva hade frågat henne tidigare om det var okej om vi åkte dit och att hon skulle köra, tydligen var det inte okej längre. Vi fick köra hem..

Istället tog vi min bil och åkte till ett outlet en timme här ifrån. Det var inget att hurra över. Så nu vill jag bara dra täcket över huvudet och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0