2010-04-09

I natt fick jag inte mycket sömn. Jag kunde verkligen inte sova! Jag var så irriterad, jag låg och tänkte massa på engelska och det gick inte att sluta! Klockan blev nog närmare fyra innan jag tillslut somnade. Vid tre på natten smsade jag Gustav och sa att jag inte kommer orkar stiga upp vid halv sju och prata med honom. Jag tog sovmorgon till klockan åtta. När jag kom ner berättade jag för min värdmamma om att jag hade sovit dålig och hon sa att jag kunde sluta när Sofia har åkt till skolan för hon skulle vara ledig på eftermiddagen. Hon räddade mig!

Eftermiddagen blev till en början lugn. Jag kollade klart på Lilla sjöjungfrun men sedan åkte jag med min värdmamma och tränade. Efter gymmet åkte vi och hämtade min bil. Jag såg räkningen som låg på 10 000 kr. Jag kände mig så dum och bad om ursäkt. Det var inte jag som hade gjort något fel men jag tog ändå åt mig eftersom det var jag som körde den när allt hände.

Till middag åkte jag med värdfamiljen och åt indiskmat. Jag vet inte om jag har provat på det tidigare. Jag tänker att alla asiatiskmat är samma sak. Det var starkt men jag gillade det. Vid halvnio mötte jag upp Julia och Eva, två tyska tjejer. Vi gick på bio och såg The last song. Jag rekommenderar INTE den om du är ensam i ett främmande land och egentligen inte känner någon! Jag satt och grät genom hela filmen. Jag menar inte en tår som rinner ner från kinden utan jag satt och tjöt! Tillslut börjar jag skratta åt mig själv för jag kände mig så dum. Det var inte ens sorligt i filmen just då och där sitter jag och storgråter. Jag har knappt varit ledsen sedan jag kom hit så jag kände att där fick jag nog ut allt under 1,5 timmes lång film. Nästa gång får det bli en rolig film. För det här tog på krafterna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0