2010-04-08

Jag har haft en toppen dag! Jag vet inte riktigt varför men jag har mått riktigt bra.

Dagen började med en playdejt med grannarna. Jag fick träffa en annan tjej som brukar ta hand om dem tjejerna. Hon heter Amber, är 21 år och hon var jätte trevlig. Jag kommer att få tillbring mycket tid med henne senare så det känns bra att vi fungerade ihop. Hon har lite mer regler än den andra tjejen som är där som låter barnen bland annat äta chips till middag och säger att man ska ljuga för sina föräldrar?!

På min lediga tid under dagen kom Nathalie hem till mig. En svensk tjej som bor ungefär 20 minuter från mig. Vi satt ute i solen och hade det gott. Det har varit soligt och fint fram tills nu, då det började ösregna!

Sasha har kommit in i den åldern att hon börjar bli allt mer intresserad av killar. Hon ställer 1000 frågor till mig och idag skulle vi leka att jag var en kille som hon skulle gå på dejt med. Sasha har redan tre pojkvänner, en av dem är en låtsas pojkvän. De har bara pussats på kinden men hon vill öva på munnen med mig. Jag vägrar! Jag har haft så kul med barnen idag.

Kvällen spenderade jag med Jessica på ett köpcenter i Exton. Alltid lika trevligt :) Jag köpte mig två linnen och en VÄSKA! Jag fick ångest (som alltid)! Jag hörde mammas röst i huvudet: . Behöver du verkligen en väska till? Är det värt pengarna? Du har ju så många väskor Sandra! Men mamma, jag har bara tre väskor med mig här så jag försöker övertyga mig själv att det var värt pengarna.


Kommentarer
Postat av: Rebecca H

Haha! Kan tro att mamma fick sig ett gott skratt här på morgonen!! :-)

2010-04-09 @ 06:39:47
Postat av: Carina

Du är för härlig:) Den väskan är du värd!!!

Kram mamma

2010-04-09 @ 07:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0