2010-04-05

Tjabba tjena hallå!

Idag har jag märkt att jag är utomlands, riktigt härlig värme. Under mina timmar som jag var ledig på dagen passade jag på att lägga mig i solen. Dagen varit lugn. Jag och Sofia filmade med min kamera hela förmiddagen. Jag kom äntligen på hur man skulle göra :) Tänkte visa några här, men datorn ville inte samma sak som mig.

Nu har jag precis kommit hem ifrån träningen och ska snart kolla the hills och äta naturgodis, för gissa vad! Jag har fått paket från Sverige :D Mamma, pappa, Sofie och Simba skickade lite gotte till mig.


Kommentarer
Postat av: nathalie

Ja, det är verkligen härligt väder ute nu. Kommer nog inte dröja länge innan man blir brun. :D

2010-04-06 @ 03:11:20
URL: http://mittlivsomnathalie.blogg.se/
Postat av: Carina o Jörgen

Vad bra att paketet äntligen kom fram! Klart att du måste ha lite Påskgodis!!!

Mångar kramar från "oss alla"

2010-04-06 @ 06:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0