2010-04-04

Idag har vi haft underbart väder. Jag, min värdmamma och barnen åkte för att handla sommarkläder till mig. Det var endast en affär som var öppen men jag hittade två shorts och två linnen. Därefter låg jag ute i solen i två timmar och tog en promenad. Jag älskar vädret. Det ska hålla i sig i några dagar men på torsdag blir det tyvärr regn igen. Måndag till onsdag ska det vara upp till 27 grader. Det gillar vi! Jag är ledig tre timmar under dagen, då blir det ut i solen eftersom jag inte kommer någonstans utan min bil.

Idag har vi haft påskmiddag. På bordet hittade man bland annat potatismos, skinka och äppelmos. Jag kommer inte ihåg allt, det var inte mat som jag brukar äta i vanliga fall. Men det mesta var jätte gott. Jag förstod mig inte på allt, t.ex. äppelmos i en tallrik och bara äta det? Njjaa, det åt jag inte upp. Däremot var efterrätten riktigt god, brownies och glass!

Nu är jag trött så ska välja en film på tvn sedan väntar sängen på mig. 

 



Presenten som mina värdföräldrar fick av mig


Kommentarer
Postat av: Anette Carlsson

Hej

Härligt väder ni har, blir nog lite avis , här är grått och 6 grader så inte så kul inte.

Ha det gott // Anette

2010-04-05 @ 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0