2010-04-03

Igår var jag hemma hos Jessica. Vi lagade tacos och hade det trevligt! Förra gången jag körde till henne vet jag att jag tyckte att det var mycket trafikljus, så denna gången bestämde jag mig för att räkna. Det tar ungefär 15-20 minuter att köra till henne om man kör i 60 km/h och det finns 25 trafikljus på vägen dit!!! SJUKT.

Jessica hade bakat till sin värdfamilj, jag hjälpte till med det sista. Vi hade stora problem med dessa kakor!

Idag hade jag ställt klockan på sju, men vaknade tio minuter innan. Jag är min egna väckarklocka! Pratade en liten stund med Gustav på morgonen sedan åkte jag med familjen till Hersheypark, ett nöjesfält som ligger lite mer än en timme härifrån. Det ligger även en chokladfabrik där, man fick åka som i en karusell och titta på hur det går till när dem gör choklad.

Jag gick och frös halva dagen för på nyhterna stod det att det skulle vara över 25 grader. Jag tog på mig linne och shorts. Det var nog inte över 20 grader och blåste lite. Svetlana och Brian tyckte så synd om mig och gick och köpte en tröja. Jag kände mig riktigt dum men det var snällt.


Delar av nöjesfältet

Sofia och Sasha till vänster

Jag och Sasha äter glass

Både Sofia och Sasha har många fungeringar om Gustav och min familj. Sash började fundera på hur alla ska få plats när dem ska komma hit. Sofie kunde sova tillsammas med Sofia och Sasha, Gustav kunde sova i gästrummet. Men då fick inte mamma och pappa plats..Så då fick hon tänka om. Hon fundera en bra stund och så sa hon att Gustav kan ju sova hos dig Sandra, ni får träna på hur det kommer vara när ni gifter er. Man får sig ett gott skratt ibland :)

Kommentarer
Postat av: Carro Röstlund

Brukar l'sa din blogg lite då o då å kul att höra att de går bra för dig :D Jah har faktiskt också varit på Herseyfabriken å lekt runt för min kompis jobbar som au pair typ 10 min från den :) Lite random att du också varit där!Ha det bäst! Kram

2010-04-09 @ 14:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0