2010-04-01

Jag som trodde att jag skulle slippa denna dagen då man får luras. Men tydligen har man det här borta i staterna också.. Detta året var det ingen som lyckades lura mig :)

Dagen har varit bra. Vi har varit ute mycket för vi har haft riktigt härligt väder, kanske runt 18-19 grader. Vi har bland annat lekt med grannarna, haft pickning på garageuppfarten och ritat påsk kort. När jag hade jobbat klart tänkte jag åka till gymmet, men det fick bli en promenad i solen istället.

Barnen är jätte goa, men ibland tänker dem sig inte för. Till frukosten hade jag gjort två ägg. Sofia frågade om hon fick min frukost och jag sa nej. För det är min frukost och hon hade redan ätit. Hon blev sur och sa att hade det varit mamma så hade jag fått frukosten! Jag sa att jag är inte din mamma. Då slängde hon ur sig att jag var den värsta au pairen någonsin. Jag blev lite ledsen (jag började inte gråta) och sa att det gör ont när du säger så. Hon var tyst. Jag sa tillslut att jag kan göra ett ägg till dig men då måste du säga något först. Hon förstod vad jag menade och sa förlåt. Jag trodde inte dem skulle testa mig, men dem vill se hur mycket jag går med på.


Kommentarer
Postat av: Rebecca H

Det där hanterade du jättebra Sandra!!!

Du är en BRA au-pair!!!!

Kram!!

2010-04-02 @ 08:21:01
Postat av: Anette Carlsson

Hej !

Ja de barnen de testar och testar och jag undrar i vilken ålder det går över ??! Hmm.



Ha en fin påsk nu !// Anette

2010-04-02 @ 10:05:31
Postat av: Mia

Stå på dig Saan! Det verkar som att du gör ett jättebra jobb :)

2010-04-02 @ 13:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0